Ügyintézés szabadon, térben és időben rugalmasan!
Intézd az ügyeid elektronikusan!
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem és a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ Zrt.) közötti együttműködés egy újabb állomásaként E-ügyintézési Szakmai Napot rendezünk.
- Ideje: 2018. szeptember 24. (8:00-16.00)
- Helye: Oktatási Központ, 1083 Budapest, Üllői út 82. (I. előadó, parkoló és aula)
A rendezvény tervezett programja:
E-ügyintézést bemutató és népszerűsítő szakmai előadás
- Az Elektronikus Közszolgálati Intézet Közigazgatási informatika és információrendszerek I. tantárgyának az előadása
- Előadás témája: Elektronikus ügyintézés, SZEÜSZ modell, személyre szabott ügyintézési felület
- Előadó: Pándi Boglárka, a NISZ Zrt. Termék- és szolgáltatásfejlesztési osztályvezetője
- Ideje 8:00-9:30 között (órarend szerint)
- Helyszín: Oktatási Központ, I. előadó.
Kormányzati Ügyfélvonal - 1818 kitelepülése
- Tájékoztatás, e-ügyintézés és a 1818 Contact Center szolgáltatásainak a népszerűsítése
- Helyszín: Oktatási Központ, Aula (tájékoztató pont)
Mobilizált okmánybusz „Lépj be az elektronikus ügyfélszolgálat világába!”
- Az okmánybusz szolgáltatásai gördülékenyebbé és időtakarékosabbá teszik a mindennapi ügyintézést. A műholdkapcsolattal működő okmánybusz egy olyan kormányablak, amelyben minden olyan okmányirodai szolgáltatás elérhető, mint a különböző hivatalokban. A mobil kormányablak busz a helyszínen biztosít az NKE hallgatók, oktatók, dolgozók számára ügyintézési szolgáltatásokat.
- Helyszín: Oktatási Központ, épület mellett
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
- személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
- útlevél ügyintézés;
- vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
- elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
- parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
- lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
- NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés:
- járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
- járművek forgalomból történő kivonása;
- jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
- közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
- elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
- megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
- származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.
Egyéb feladatok
- adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
- adatletiltási kérelmek átvétele;
- egyéni vállalkozói ügyek intézése;
- ügyfélkapu regisztráció;
- Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
- Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
- Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése; személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés,
Első évfolyamos hallgatók számára ajánlott a NEK azonosító igénylése, diákigazolvány igényléséhez
A gördülékeny ügyintézés érdekében előzetes feliratkozást biztosítunk (név, ügy, időpont megadásával).
A rendezvényen várunk mindenkit (hallgatókat, oktatókat és más érdeklődőket), akik szeretnék közigazgatási ügyeiket egyszerűen, sorban állás nélkül intézni.
Jöjjön, ha
- nincs ügyfélkapuja
- van ügyfélkapuja, de elfelejtette a jelszavát
- szeretne telefonos azonosítót
- igényelne e-személyit, vagy más okmányt
- érdeklődik az e-ügyintézési lehetőségek iránt
- szeretne szakmai gyakorlatot szerezni, bekapcsolódni a Kormányzati Ügyfélvonal munkájába
A rendezvény szervezői nevében:
Dr. Orbán Anna (NKE ÁKK Elektronikus Közszolgálati Intézet)